
Składanie reklamacji
W trosce o wysoką jakość obsługi większość reklamacji rozpatrujemy drogą e-mailową,
Napisz do Nas na adres sklep@strefatelefonu.pl
Standardowe postępowanie reklamacyjne:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji:
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji ( pobierz ) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
strefatelefonu
Adam Majewski
ul. Partyzantów 14c, 05-822 Milanówek
Wymiana towaru:
Jeśli doszło do pomyłki w trakcie składania zamówienia, posiadasz inny model telefonu, produkt nie pasuje, napisz do Nas,
Zaproponujemy wymianę towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów!
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie ( pobierz ) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
strefatelefonu Adam Majewski
ul. Partyzantów 14c, 05-822 Milanówek
Do przesyłki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, należy poinformować sprzedawce o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - dołączając formularz zwrotu do przesyłki. Samo odesłanie towaru bez jakiejkolwiek informacji nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą odbierane













